נסיעה נגישה.
מובן מאליו שאנחנו לא רק בשדה התעופה מסייעים ללקוחות עם נגישות מוגבלת, אלא גם בזמן הטיסה. השירותים ללא עלות שלנו כוללים הובלת ציוד רפואי מיוחד עד המטוס ורישום לשירותי כיסא הגלגלים. שירותים אלה זמינים בשדות התעופה הרלוונטיים.
בבקשה צרו אתנו קשר בהקדם אפשרי. לאחר יצירת הקשר אנחנו נדאג לכל הסידורים הדרושים עבורך. מסיבות של אבטחה ותמיכה, לצערנו אנחנו יכולים לדאוג להובלה של מספר מוגבל של נוסעים עם ניידות מוגבלת.
הרשמה
ניתן גם להשתמש בטופס הרשמה ויצירת קשר שלנו כדי להגיע אלינו. בבקשה שילחו לנו אימייל עם הפרטים שלך לפחות 48 שעות לפני ההמראה לכתובת: servicecenter@germania.aero או לחילופין לפקס:
+49 (0)30 610 818 088)
צ’ק אין ועלייה למטוס
ביום הטיסה, אנא גשו לדלפקי הצ’ק אין כ-30 דקות לפני זמן הצ’ק אין הרגיל. אם אתה משתמש בכיסא גלגלים חשמלי, אנא גשו כשעה לפני.
הנציגים בדלפק יידעו על כך שצפוי בטיסה נוסע בכיסא גלגלים. לאחר מכן, אתה תלווה למקומך במטוס על ידי אחד מאנשי הצוות המיומנים – אם נדרש לכך, עם כיסא גלגלים חלופי.
כמובן שתוכלו לקחת כיסא גלגלים, או אמצעי תנועה אחר משלך. מובן מאליו ששירות זה יהיה ללא עלות. אנא קראו כאן את כל המידע הרלוונטי בנושא – נסיעה עם כבודה של ציוד רפואי מיוחד.
כלבי נחייה
כלב הנחייה שלך בהחלט יכול ללוות אותך בטיסה ללא עלות נוספת. אין צורך בכלוב נשיאה מיוחד עבור הכלב.
על אף זאת, אנא יידע אותנו על החיה שאיתך זמן סביר לפני – לכל המאוחר 48 שעות לפני ההמראה – והבא איתך את כל המסמכים הדרושים ליציאה ומעבר (דרכון חיית מחמד בתוקף, פנקס חיסונים ותעודת בריאות).

